2012. június 2., szombat

Újabb, javított lobogók!

A korábbi új lobogók javításra kerültek, néhányat autentikusabbra cseréltem, így még hangulatosabbá válhat a játék.

Az új lobogók telepítője letölthető az alábbi linkről:

A szabadon választható zászlók az alábbiak:

Az oszmán zászlókat kijavítottam, valamint a székely zászlót kiegészítettem az erdélyi címerrel, azaz a turullal és a hét bástyával (szász székek jelképei). A hajdú zászlót Bocskai István fejedelmi zászlójára cseréltem, azaz az ezüst-vörös oroszlános-sasos zászlóra. Emellett X. Károly Gusztáv svéd király oroszlános, svéd koronás zászlóját tettem hozzá, valamint a Habsburg Birodalom fekete-arany kétfejű sasos zászlóját adtam hozzá a korábbi két német tartomány zászlói helyett.

7 megjegyzés:

  1. Hali!

    Kár, hogy nem láttam korábban a cuccaidat, ma nyomtam ki a saját modom új verzióját.
    http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,195421.msg4682271.html#msg4682271

    Láttam még egy ivanhoe95 nevű arcot is, aki szintén magyar és a nexusmods.com-on ad ki modokat wfas-hez

    VálaszTörlés
  2. Üdv!

    Örülök, hogy vannak még hasonló magyar wfas kedvelők. Megnézem mindenképpen a mododat, a török pajzs helyrerakásán már megakadt a szemem. Nem tudom hogy tudták azt elrontani a játékban. :)

    VálaszTörlés
  3. A modod tisztességtelen módon a gyári textúrákat fölülírja anélkül, hogy elmentené az eredetieket. Most installálhatom újra az egész játékot.

    VálaszTörlés
  4. Már megbocsáss, de egyrészt ez nem mod, és nem kötelező telepíteni, másrészt ha elolvastad a szöveget, akkor benne is van, hogy az eredetit alakítottam át. Ez a sima native színesebbé tétele. Nem is tudtam volna máshogy megoldani, csak ha valóban új modot hozok létre. Amúgy meg csak olyan zászlókat alakítottam át, amikből kettő volt alapba is, szóval egy alap zászló sem veszik el a telepítéssel. Ha engedélyezed a cheat-eket, akkor kiválaszthatod a neked tetsző zászlót.

    VálaszTörlés
  5. Nekem valamiért nem adja elő az új zászlókat.Letöltöttem mind a 2 verziót,lehet hogy a telepitési hellyel van a gond?Válaszotokat előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvileg a M&B WFaS mappa Textures mappájában kell kicserélni az ott lévő fájlokra, és utána már előjönnek a játékban, ha zászlót lehet választani. De elvileg a telepítő automatikusan oda telepíti. Remélem sikerül megoldani. :)

      Törlés
  6. Óriási köszönet.Annyi volt a gond,hogy a C-be telepitette és én a D raktam a játékot.Külön köszönet a magyaritásért és a SZÉKELY zászlóért.További sok sikert a munkálatokhoz.

    VálaszTörlés